Sunday, February 5, 2012

Nur Intan Syafinaz :>

Thankyouuuu for everything :D


Assalasamualaikum :) hihi hiiii . Wosh lamanya tak update blog niii . berabad abad dah tak bukak *ceh haha macam dah lama jeee tak bukak . Haaa tetiba bukak blog ni pun sebab Makcik Nur Intan Syafinaz yang suruh hehe :* thankyouuuu so much cause suggestkan bukak blog ni boleh menghilangkan rasa rindu kat blog nii * eheee ayat nak jiwang jeee . Umm tooooooooooooooooo Syafinaz :> i want to say relationship kite sebagai kawan baik , kawan rapat , bestfriend or whatever laa camana ? i know you dah ada bestfriend baru kan kan ? tapi tapi kkkkkkkkkkkk change topic ah , sedih semacam jerrrwwwwzzzzz hahahhaha k :'D okay okay okay ! niiii gua nak tanya luuu nii , bila nak ajar gua main guitar niii ? HIHI :) and onemoreeethigssss kau ajak aku tapiiiiiiiiiiiii ummm takpe ah , *apahal dengan aku ni tulis ayat tergantung - gantung * heeee sowiiii pwincesss Syafinaz :D umm nak cakap apalagi niii . i think tu je la kot :D hope dapat menghilagkan rasa bosan kau tuuu yeee pwinces , ayat aku bukan best mana pun tapi kadang kadang aku niii sweet en lebih daripada Ardi Mawadee kan kan * jangan gelak * btw , wehhh aku tak datang hari rabu cause takda sapa nak hantar aku pegi sekolah ! my mom and dad and and adik aku pegi langkawi , sebab adik aku paannnnnn dapat masuk MRSM Langkawi Kedah :) hmmm i 'm gonna miss you adik . taktau ah camana dia boleh handle duduk kat sana ke tak :') aku tanya fatin boleh tak aku tumpang diaaaa and tido rumah dia , tapi dia cakap takboleh sebab cousin dia nak tumpang sekali . sooo camtu ah aku tak datang :> TAPI RUGI DOH ! aku nak pergi sekolah *serious * hari rabu tu aku rugi tiga benda ! Sekolah , Class tambahan and tuition . Time tu tuition masuk tajuk baru pulaktu . YA ALLAH ! hmmm isk isk :/ rugiii gila gila weh . at least kalau aku tak boleh pegi tuition aku bolehlaaa pegi sekolah tapiii takda transport umm by the way , kau boleh tolong aku ? kalau bolehlaaa , tapii nanti aku mengacau family kau pulak takpe laaa kalau tak boleh takpeee leee :D okay i'm done with rhis blogger blogger hihi , sowiii lama sangat tulis and and tadi akak aku guna jap nak cari peta apa tah dia nak pegi broga hills esokk . lepas dah habis baca niii IM aku tewussss tauu pwincesss :D hihi Byeeeee :>

P/s : dulu kite kite ni en haha ! hampir nak renggang tapi still be good friends as ever again, sometimes hard to find you :'> Lucky meeeee sebab jumpa kawan macam kauu thankyouuu so much weh , eventhough kau tak seberapa rapat sangat dengan aku and and Fatin . hihi byeeee :'D

No comments:

Post a Comment

Followers